onsdag 16 oktober 2013

Hallå!!! Jag är tillbaka!!!!

 
 
Hej!
 
Har verkligen inte riktigt haft lust med Bloggen.
Eftersom  det bara  har strulat de gånger Jag gjort inlägg
så har det bara försvunnit....??
 
Men Nu SÅ...
Det mest fantastiska som hände i sommar är.......
 
 
 
Ser Ni denna underbara lilla fot.....
Det är Mitt nya lilla Barnbarn s...
 
Här är Jag och ♥ Doris ♥
 
 
Här är William och Ebba med sin Lillasyster.
 

 
~~ ♥♥ ~~

Lovad ju Er att Ni skulle få se vad som var bakom dörren i förra inlägget,,,,
 
Så NU öppnar Vi dörren till Vårat Magasin....
 

 
Bilderna är från i somras så det är lövat och fint :-)

 
Här har Vi gjort iordning för mys med familj och vänner...
 

 
Och Vi har en liten kökshörna.
Men den ska göras om nästa sommar.
Det ska vara med "ruffigt" så det passar in i den här miljön.
Det har verkligen varit toppen att stå här ute och
grädda pannkaka och plättar när barnbarnen varit här...slippa allt os inne.
Släkt kalas hade Vi också och det fanns verkligen gott om plats.
Pingis kan Vi kan vi spela...

 
Vi kan sitta och bara koppla av....

 
Eller hänga i baren.....

 
Ja så kommer en bild på dörren igen för jag får inte bort den ;-)
 
Men ÅÅÅ!!! Grrrr......
 


 

Ähh... de får va...
 
~~ ♥ ♥~~
 
Man blir glad och rörd när man får fin blomma av en vän.
 
 
~~~:♥:~~
 
Ha det gott!
 
Kramar Uttan!


2 kommentarer:

  1. Hallojsan vännen ! Vad skoj att du är tillbaka i bloggvärlden .Vad gulliga barnbarn du har .Fina blommor .Ha en skön kväll .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Grattis till barnbarnet!:) Har saknat dina inlägg. Ha en skön kväll.Kramiz../Agge

    SvaraRadera